1-Zgjidhni objektivin tuaj
Faqe promovuese ne linkedin. Çdo fushatë fillon duke zgjedhur objektivat që kanë më shumë rëndësi. Përmes ndërgjegjësimit, konsideratës ose shndërrimeve.
Zgjidhni nga objektivat e mëposhtëm për të personalizuar fushatën tuaj:
- Ndërgjegjësimi: Ndërgjegjësimi për markën.
- Konsiderata: Vizitat në internet, Angazhimi, Pamjet e videos.
- Konvertimi: Gjenerimi i plumbit, Shndërrimet në Webpage, Aplikantët për punë.
2-Zgjidhni kriteret tuaja të synimit
Përzgjedhja e audiencës suaj funksionon në të njëjtën mënyrë. Pavarësisht nga lloji i reklamës që zgjidhni.
Arrini audiencën e duhur duke përdorur mjetet e shënjestrimit të LinkedIn për suksesin e fushatës. Zgjidhni nga mbi 20 kategori të ndryshme të atributeve të audiencës, duke përfshirë:
- Madhësia e ndërmarrjes
- Emri i Kompanise
- Shkollat anëtare
- Interesat e anëtarëve
- Grupet anëtare
- Aftësitë
- Titulli i punës
- Vjetërsi pune
- Dhe me shume…
3-Zgjidhni formatin tuaj të reklamës LinkedIn
Tani që jeni identifikuar në Menaxherin e Fushatës. Është koha për të krijuar dhe menaxhuar fushatat tuaja reklamuese. Mund të përdorni përmbajtje të sponsorizuar, reklama mesazhesh, reklama dinamike, reklama me tekst ose një përzierje e të katërve.
Përmbajtja e sponsorizuar
Përmbajtja e sponsorizuar shfaqet drejtpërdrejt në informacionin LinkedIn. Profesioneve që dëshironi të arrini dhe vjen në tre forma të ndryshme. Reklama me fotografi të vetme, reklama video dhe reklama karuseli. Duke përdorur Përmbajtjen e Sponsorizuar, ju mund të:
Shënjestroni audiencat tuaja më të vlefshme duke përdorur të dhëna të palës së parë të saktë. Të bazuar në profil.
Arrini një audiencë mjaft të angazhuar me reklama vendase në një burim profesional në desktop dhe celular.
Ndërtoni vetëdijen e markës dhe ushqejini marrëdhëniet kryesore në çdo fazë të ciklit tuaj të shitjeve.
Shpalljet e mesazheve
Reklamat e Mesazheve ju lejojnë të arrini perspektivat tuaja në LinkedIn Messaging. Ku ata kalojnë gjithnjë e më shumë nga koha e tyre. Dhe ku ndodhin biseda profesionale. Duke përdorur Reklamat e Mesazheve, ju mund të:
Dërgoni mesazhe të drejtpërdrejta në perspektivat tuaja për të shkaktuar veprime të menjëhershme.
Nxitni angazhim dhe përgjigje më të fortë sesa marketing tradicional me email.
Matni vlerën që po merrni duke parë se cilat role dhe kompani po ndërmarrin veprime në mesazhin tuaj.
Reklama Dinamike
Zgjidhni një format Ad Dinamik. Për të personalizuar krijuesin tuaj për secilin anëtar në audiencën tuaj të synuar në shkallë. Reklamat Dinamike përdorin të dhënat e profilit LinkedIn – si foto, emri i kompanisë dhe titulli i punës – për të personalizuar reklamat. Rritni angazhimin me këto tre formate:
Reklama pasuese: Promovoni Faqen e tyre të LinkedIn ose Faqen e Votit dhe shtyni anëtarët të ndjekin faqen e tyre të LinkedIn me një klik të vetëm në reklamë nga përvoja në desktop.
Reklamë në qendër të vëmendjes: Nxit trafikun e faqes në internet ose ndez një veprim si regjistrimi i ngjarjes ose shfaqja e një produkti të ri.
Shpallja e vendeve të punës: Rritni aplikantët përkatës duke personalizuar reklamat në talentet kryesore në përvojat në desktop dhe celular.
Faqe promovuese ne linkedin.