Antaresimi ne Linkedin dhe përdorimi i grupeve

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin
Share on email

Antaresimi ne Linkedin dhe Grupet Linkedin

Antaresimi ne Linkedin. Ato ofrojnë një vend për profesionistë në të njëjtën industri. Shpeshherë me interes të ngjashëm për të ndarë njohuritë dhe përvojat e tyre. Ose për të kërkuar udhëzime dhe për të ndërtuar lidhje të vlefshme.

Ju mund të gjeni grupe për t’u bashkuar duke kërkuar në krye të faqes tuaj kryesore. Duke parë grupet ku jeni bashkuar tashmë. Ju gjithashtu mund të krijoni një grup të ri të përqendruar në një temë apo industri specifike.

Pasi të jeni anëtar i grupit, mund të bashkoheni në biseda. Të gjeni përgjigje dhe të dërgoni kërkesa për mesazhe te anëtarët e tjerë të grupit. Më poshtë janë disa tema të ngjashme për të optimizuar përvojën tuaj në Grupet:

  • Gjetja dhe bashkimi me një grup
  • Fillimi i një bisede në grupe
  • Ndryshimi i dukshmërisë së një grupi në profilin tuaj
  • Kontribuar si Anëtar i Grupit – Praktikat më të mira
  • Dukshmëria dhe ndikimi i aktivitetit tuaj shoqëror në grupe
  • Lidhja me një anëtar tjetër të grupit
  • Dërgoni kërkesat për mesazhe tek anëtarët e grupit

Përfitimet e Grupeve të LinkedIn


Pavarësisht nëse jeni pronar i një LinkedIn Group ose një anëtar, këto rrjete kanë shumë përfitime. Siç shpjegon postimi ynë LinkedIn për Biznes. Udhëzuesi Ultimate i Marketingut, “Të jesh pjesëmarrës aktiv në një Grup mund të të ndihmojë ty dhe rrjetin e biznesit tënd me profesionistë dhe biznese të tjera në fushën tënde. Veçanërisht ata jashtë rrethit të ngushtë të kolegëve të tanishëm dhe të tanishëm, shokët e klasës dhe punëdhënësit. ”

LinkedIn si biznes

Si biznes, të kesh një Grup aktiv LinkedIn do të të ndihmojë të lidhesh me klientët e tu. Në ndërtimin e një LinkedIn Group, një markë krijon një forum për t’u lidhur me klientët dhe audiencën e tyre. Kjo i lejon kompanitë të arrijnë një audiencë të synuar të profesionistëve të industrisë dhe të krijojnë marrëdhënie autentike me këta njerëz.

LinkedIn Group

Një LinkedIn Group nuk është një vend për bizneset që të shpërthejnë reklamat. Është një kanal për të ndarë përmbajtje me ata që do ta konsiderojnë atë më të vlefshëm. Kjo lejon jo vetëm angazhim më të lartë, por ndërveprime më cilësore.

Ju mund të rritni shumë emrin e markës suaj dhe reputacionin në internet duke marrë pjesë në Grupe. Kërkoni për Grupe të rëndësishme për industrinë tuaj për të filluar angazhimin me postimet dhe anëtarët. Pasi të keni bërë një emër për veten tuaj duke u angazhuar me komunitetin. Mund të filloni të ndani përmbajtjen e markës suaj dhe të ndërtoni besueshmërinë.

Ndarja e përmbajtjes përkatëse është gjithashtu një mënyrë për të nxitur më shumë vizitorë dhe perspektiva në faqen tuaj të internetit. Këta individë janë në një Grup LinkedIn të rëndësishëm për biznesin tuaj, gjë që i bën ata jashtëzakonisht të vlefshëm si çasje potenciale.

Postimi ynë, LinkedIn për Biznes: Udhëzuesi Ultimate i Marketingut, përmbledh këtë: “Grupet mund t’ju ndihmojnë të fitoni njohuri për audiencën tuaj të synuar. Ju mund të bashkoheni me Grupet me demografinë e audiencës që mendoni se mund të jenë të interesuar për produktin ose shërbimin e markës suaj për të parë se çfarë lloj informacioni pjesëmarrësit i konsiderojnë të vlefshëm dhe të denjë për të ndarë. “

Më shumë postime në Portik.al

No Thoughts on Antaresimi ne Linkedin dhe përdorimi i grupeve

Shkruani komentin tuaj

Më mbaj të informuar mbi të rejat më të fundit.